1.Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.Przyjęcie porządku obrad sesji.
Głosowanie (Przyjęcie porządku obrad sesji.)3.Przyjęcie protokołu z I sesji.
Głosowanie (Przyjęcie protokołu z I sesji.)4.Wybór zastępcy Przewodniczącego Rady Gminy w Nowej Suchej.
Głosowanie (wyboru Komisji Skrutacyjnej)Głosowanie (przyjęcia Regulaminu głosowania wyboru n...)Głosowanie (podjęcia uchwały w sprawie wyboru Zastęp...)5.Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisji Rewizyjnej Rady Gminy.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisj...)6.Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisji Społeczno-Budżetowej Rady Gminy.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisj...)7.Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisji Gospodarczej Rady Gminy.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisj...)8.Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisj...)9.Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewo...)10.Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewo...)11.Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wyn...)12.Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę budżetową Gminy Nowa Sucha na rok 2024.
Głosowanie (Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę bu...)13.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LIV/421/2024 Rady Gminy w Nowej Suchej z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie określenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Nowa Sucha” w 2024 roku.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwał...)14.Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Terytorialnej Żyrardowskiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Str...)15.Informacja Wójta Gminy z okresu między sesjami.
16.Wolne wnioski i zapytania radnych.
17.Zakończenie obrad sesji.